3.12.13

Hej aller skønneste piger!
Det her indlæg bliver en forklaring på mit fravær, som jeg ved, har undret nogle af jer. I bund og grund har min tid til andet end lektier og arbejde været ligemed nul. Det skal lige siges at jeg virkelig virkelig har kæmpet for at få presset alle de ting, jeg skulle ind på døgnets blot 24 timer. Min skole er virkelig krævende i tiden, og især her op til jul er der meget, vi skal nå. Bla. ligger der en projektuge på lur i næste uge. Jeg har også været i praktik i København i en uge, og med de lange arbejdsdage blev der ikke tid til meget. Min plan var faktisk at blogger en smule derovre, men min computer valgte at brænde sammen på vej derned, så det forklarer lidt sig selv. Der gik så lang tid, før jeg rent faktisk kunne komme til at bruge den igen..

Derudover har min lyst været ligemed nul. Jeg har følt mig forpligtet til bloggen og tænkt på det, som noget der skulle gøres og ikke fordi jeg havde lyst til at gøre det, hvilket man jo slet ikke skal hvad blogging angår. Mange bloggere holder pause fra deres blogge og ender med aldrig at vende tilbage og dermed kvitte det at blogge helt, men det har jeg ikke tænkt mig at gøre. Jeg bliver bare nød til at indse, at jeg virkelig ikke har tiden til det hele, og at skolen bliver nød til at komme i første række. Jeg er ked af at skulle fortælle jer, at der ikke bliver så meget herinde fremover, men som sagt kan jeg ikke når det hele. Men jeg holder for meget af at blogge til at stoppe, så det er ikke det, der kommer til at ske. Jeg har tænkt så meget på jer, men først nu har jeg haft tid til at sætte mig ned og skrive dette - håber det giver et godt indblik på, hvor travlt jeg har for tiden!

Men udover jeg har umenneskelig travlt for tiden, så er der også sket rigtig mange gode ting. Jeg havde som tidligere skrevet en uges praktik ved Aller i Købehavn, som jeg nød fuldt ud. Det var en rigtig læring oplevelse, og de var alle så imødekommende og søde imod mig. Jeg boede ved Kristine, som jeg har fortalt jer om - det var også dejligt at se hende igen.
Jeg har fået en kæreste, som jer der følger mig på de sociale medier, godt ved. Han gør mig så glad, og jeg er 100% mig selv, når vi er sammen. Jeg har det rigtig godt med ham, og han har det godt med mig - kunne det være bedre? Faktisk var vi til Marie Key koncert i lørdags, som er den sidste ting, jeg kort ved fortælle jer om. Det var en virkelig fed oplevelse, og hun er virkelig god live. Så jeg synes klart, I skal anskaffe jer en billet til en af hendes koncerter, hvis I ikke har oplevet hende live! Det var en vildt fed oplevelse, som jeg nød fuldt ud.

Men nu til det sidste og nok også vigtigste del af dette indlæg. Jeg har tænkt mig at starte HELT forfra efter nytår. Jeg beholder den samme adresse, det samme layout og forhåbentlig de samme læsere, dog vil indlæggene blive slettet... Jeg føler, jeg er kørt død og med alt det her rod med min computer og de hævede krav i skolen, så trænger jeg ærligt talt til en pause, hvor jeg har tid til at holde en afslappende jul og et godt nytår, og ikke mindst få en masse inspiration til nye indlæg til jer. Jeg håber inderligt, I forstår min beslutning, for jeg holder skam af at blogge, det gør jeg. Men lige nu synes jeg hverken det er fair for mig eller jer, hvis jeg disker op med meningsløse indlæg som tidligere.

Tak til dig, som gav dig tid til at læse dette indlæg, det betyder rigtigt meget. Jeg håber, vi ses i det nye år.
Glædelig jul og godt nytår.
Kys

2 kommentarer:

  1. I så fald glæder jeg mig til det nye år! Hvad siger du til at følges?
    Knus
    www.sofiecolsted.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det vil jeg super gerne! Kigger forbi med det samme, knus

      Slet